«Обрахунок місткості та частки ринку»
Завдання 1
Компанія «Нове-взуття», що працює на ринку м. Нове, планує зосередити свою діяльність на вузькому сегменті – чоловіче та жіноче взуття великих розмірів. Маркетингове дослідження свідчить, що поки такий ринок не є насиченим. Встановлено, що у м. Нове мешкає 280 тис. осіб дорослого віку, серед яких 57% - жінки, 43 % - чоловіки.
Дослідження встановило, що кількість населення з великим розміром ступні становить: жінки – 13 % (від усіх жінок), чоловіки – 16 % (від усіх чоловіків). За статистичними даними встановлено, що у м. Нове кожна жінка купує у середньому 3 пари взуття на рік, а чоловіки – 2 пари.
Також встановлено, що середня ціна однієї пари жіночого взуття становить 2000 грн., а чоловічого – 1800 грн. Встановити привабливість сегменту ринку великих розмірів, розрахувавши місткість цільового сегменту ринку.
Завдання 2
Кондитерська фабрика "Світанок" планує вийти з новою маркою карамелі на певний географічний регіон.
Визначте місткість ринку методом ланцюгових підстановок, якщо відомі такі дані:
- Чисельність населення даного регіону n = 28 700 осіб.
- Середньомісячний дохід на душу населення Д = 17000 грн/особу.
- Питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на продукти харчування, К1 = 32 %.
- Питома вага коштів, що їх витрачають на кондитерські вироби, К2 = 5 %, із суми, яку описує коефіцієнт К1.
- Питома вага коштів, що їх витрачають на цукерки, К3 = 47 %, із суми, яка визначається коефіцієнтом К2.
- Питома вага коштів, що їх витрачають на карамельні цукерки, К4 = 25 %, із суми, яку визначає коефіцієнт К3.
Завдання 3
На ринку кабельно-провідникової продукції функціонують три виробничих підприємства «Еней», «Ельта» та «Омега». Середньомісячний рівень доходу кожного підприємства становить відповідно 300 000 грн, 560 000 грн та 620 000 грн. Визначте частку ринку, якою володіє кожне з підприємств.
- 3 травня 2024, 14:07 PM