Enrolment options

  Метою навчальної дисципліни «Організація маркетингової діяльності» є формування системи теоретичних знань, вмінь та практичних навичок у галузі формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах, розуміння сучасного світового ринкового простору як глобалізованого економічного середовища, функціонування якого визначає тенденції суспільного розвитку.
  Маркетинг займає велику частку у загальній діяльності підприємств, саме він досліджує та вивчає ринок, створює нові підходи та рішення щодо товарної та збутової політики, чим забезпечує задоволення потреб споживачів та підвищення рівня прибутковості підприємства. 
  Якісно розроблена маркетингова діяльність на підприємстві – це запорука його успіху у конкурентній боротьбі, адже маркетинг супроводжує всі процеси підприємства, від збору та аналізу даних до втілення планів і отримання результатів.

Guests cannot access this course. Please log in.