Сфера услуг является одной из важнейших сфер общественной жизни и оказывает заметное влияние на все аспекты нашей деятельности.

Предмет специальной дисциплины «Организация служебной деятельности» посетители» – это научные основы организации работы администратора, технологии обслуживание посетителей и решение производственных задач.

Основными задачами дисциплины являются:

-   Исследовать Требования к организации рабочего места администратора

-   Определение из основных задач администратора

-   Рассматривать Система качества обслуживания

-   Рассматривать и ознакомиться с правилами поведения администратора во время встречи с клиентом и Оборудование и средства связи с клиентами

-   Определение Факторы влияния администратора на клиента


  Метою навчальної дисципліни «Організація маркетингової діяльності» є формування системи теоретичних знань, вмінь та практичних навичок у галузі формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах, розуміння сучасного світового ринкового простору як глобалізованого економічного середовища, функціонування якого визначає тенденції суспільного розвитку.
  Маркетинг займає велику частку у загальній діяльності підприємств, саме він досліджує та вивчає ринок, створює нові підходи та рішення щодо товарної та збутової політики, чим забезпечує задоволення потреб споживачів та підвищення рівня прибутковості підприємства. 
  Якісно розроблена маркетингова діяльність на підприємстві – це запорука його успіху у конкурентній боротьбі, адже маркетинг супроводжує всі процеси підприємства, від збору та аналізу даних до втілення планів і отримання результатів.

Кадрова документація, довідково – інформаційна документація, організаційно – розпорядча документація.